08.18.2025

Asistent/ka servisního oddělení

Máte smysl pro detail a práci s dokumenty a tabulkami zvládáte levou zadní? Baví vás dávat věcem řád a zároveň si udržíte přehled i v hektičtějším dni a řadě rozpracovaných úkolech? Možná hledáme právě vás!

Co budete dělat?

  • Připravovat smlouvy, objednávky a podklady k servisním zakázkám
  • Zadávat zakázky do systému
  • Zpracovávat data
  • Poskytovat podporu vedoucímu servisu
  • Vystavovat a zpracovávat faktury
  • Pomáhat s přípravou cenových nabídek a rozpočtů zakázek

Co od vás očekáváme?

  • Skvělé organizační schopnosti a pečlivost – na detailech záleží
  • Aktivní znalost MS Excel
  • Schopnost komunikovat s techniky, zákazníky i dodavateli a udržet si přehled v rozpracovaných úkolech
  • Orientace v technické dokumentaci a praxe na podobné pozici výhodou, ale není nutná – vše potřebné vás rádi naučíme

Co nabízíme?

  • Přátelský a neformální tým, který vás nenechá na holičkách
  • Příjemné pracovní prostředí v nově postavené budově
  • 5 týdnů dovolené, protože odpočinek je důležitý
  • 3 dny sick days pro rychlé uzdravení
  • 123 Kč/den příspěvek na dobré jídlo do mzdy
  • Multisport kartu na podporu pohybu i relaxu
  • Možnost rozvíjet se a učit se novým věcem
  • Zázemí stabilní české firmy s mezinárodním přesahem (VINCI Energies)

Zní to jako něco pro vás?

Pošlete nám svůj životopis. Rádi se setkáme osobně a řekneme si víc.

 

Markéta Mátlová

Personalistka

KASTT, spol. s r.o.

Jižní 870

500 03 Hradec Králové                                                                         

tel.:  + 420 734 678 507

e-mail: marketa.matlova@kastt.cz

web: www.kastt.cz