08.18.2025
Asistent/ka servisního oddělení
Máte smysl pro detail a práci s dokumenty a tabulkami zvládáte levou zadní? Baví vás dávat věcem řád a zároveň si udržíte přehled i v hektičtějším dni a řadě rozpracovaných úkolech? Možná hledáme právě vás!
Co budete dělat?
- Připravovat smlouvy, objednávky a podklady k servisním zakázkám
- Zadávat zakázky do systému
- Zpracovávat data
- Poskytovat podporu vedoucímu servisu
- Vystavovat a zpracovávat faktury
- Pomáhat s přípravou cenových nabídek a rozpočtů zakázek
Co od vás očekáváme?
- Skvělé organizační schopnosti a pečlivost – na detailech záleží
- Aktivní znalost MS Excel
- Schopnost komunikovat s techniky, zákazníky i dodavateli a udržet si přehled v rozpracovaných úkolech
- Orientace v technické dokumentaci a praxe na podobné pozici výhodou, ale není nutná – vše potřebné vás rádi naučíme
Co nabízíme?
- Přátelský a neformální tým, který vás nenechá na holičkách
- Příjemné pracovní prostředí v nově postavené budově
- 5 týdnů dovolené, protože odpočinek je důležitý
- 3 dny sick days pro rychlé uzdravení
- 123 Kč/den příspěvek na dobré jídlo do mzdy
- Multisport kartu na podporu pohybu i relaxu
- Možnost rozvíjet se a učit se novým věcem
- Zázemí stabilní české firmy s mezinárodním přesahem (VINCI Energies)
Zní to jako něco pro vás?
Pošlete nám svůj životopis. Rádi se setkáme osobně a řekneme si víc.
Markéta Mátlová
Personalistka
KASTT, spol. s r.o.
Jižní 870
500 03 Hradec Králové
tel.: + 420 734 678 507
e-mail: marketa.matlova@kastt.cz
web: www.kastt.cz